noale-gaat-op-reis.reismee.nl

bijna

Hola

Ā”Muchas gracias voor alle leuke, lieve en aanmoedigende berichtjes! Heel leuk om te lezen hoeveel mensen er met mij meeleven.

Het komt nu echt dichtbij. Inmiddels heb ik mijn laatste dag bij de Hema gehad en ben ik in mijn vrije dagen druk bezig met de laatste voorbereidingen: mijn spullen pakken (ik hoop dat alles in mijn tas past en ik niet omval als ik mijn rugzak op mijn rug heb), de laatste benodigdheden inslaan, nog wat last-minute Spaans bijspijkeren en duimen dat ik niet op het laatste moment nog slachtoffer wordt van de griepepidemie.

Gister heb ik een klein beetje informatie over mijn gastgezin ontvangen. Ik zal verblijven bij een man en vrouw en hun drie zonen en twee vogels. De vrouw wordt omschreven als een goede kokkin en een warm en vriendelijk persoon. Ik heb het adres natuurlijk gelijk op gezocht op de Google Streetview, en wat blijkt: het appartement ligt pal tegenover de taalschool dus ik kan zo mijn bed uitrollen de les in. Klinkt allemaal erg leuk! Ik ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal echt zal zijn en ik ben vooral ook wel heel benieuwd naar de leeftijd van de drie zonenā€¦

Groetjes,

Noale

Reacties

Reacties

Lilian

Wauw Noale ā€œdrie zonenā€ spannend ? Wat fijn zo lekker dicht bij school. Ben benieuwd wat voor lekkers de moeder voor jou gaat koken ????

Annemarie

Lekker dat je bij een gastgezin logeer, dat wist ik nog niet, en dan ook nog eens 3 zoons, of je wordt op handen gedragen of ze zijn blij met een extra hulp in huis haha, nee hoor, maar je kan wel moeders kookkunsten afkijken ?veel plezier

Marloes

Jeetje moet dat allemaal in 1 rugzak?
Leuk dat je inmiddels meer weet over je gastgezin, ik zie je gauw nog voor je op reis gaat?

Merel

Hahhahaa die drie zonen...
JE GAAT HET GEWELDIG HEBBEN DAAR!
I LOVE YOU en heel veel plezier!!

Liefs,

Merel

Nicoline en Albert

Goede reis van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!