noale-gaat-op-reis.reismee.nl

Noale gaat op reis

¡Hola amigos y familia!

Na lang twijfelen, onderzoek doen, landen en projecten vergelijken en dan toch weer twijfelen, zit ik over twee weken dan toch echt in het vliegtuig richting Guatemala. De knoop is doorgehakt, en dat vind ik stiekem best wel heel erg spannend. In Guatemala zal ik twee maanden verblijven in Quetzaltenango (Xela), de stad van de Maya's.

De eerste vier weken van mijn verblijf ga ik mijn Spaans verbeteren op de school Celas Maya. Ik ben al hard bezig met het leren van de Spaanse taal en ik hoop dat ik na deze maand toch echt wel een woordje Spaans kan spreken. Hierna ga ik voor nog eens vier weken vrijwilligerswerk doen bij Trama Textiles (http://tramatextiles.org/). Trama Textiles is een non-profit organisatie en weefbedrijf dat Guatemalteekse vrouwen aan werk helpt. De vrouwen weven allerlei producten (bijvoorbeeld kleden, etuis en stropdassen) met hoge kwaliteit en krijgen in ruil hiervoor een eerlijk loon. Neem vooral even een kijkje op hun internationale webshop om de mooie producten te bewonderen: https://www.etsy.com/shop/TRAMAtextiles. Bij Trama Textiles zal ik vooral een helpende hand bieden op het gebied van marketing en communicatie. Maar wat mijn taken precies gaan inhouden weet ik nog niet, maar ik ben er erg nieuwsgierig naar! Ik zal het zien.

Op deze blog kun je mijn reis volgen. Ik zal mijn best doen om regelmatig berichtjes en natuurlijk foto’s te plaatsen!

Saludados,

Noale

Reacties

Reacties

Marloes winkelhorst

Ik ga je volgen hoor

Paméla

Wat ontzettend leuk! Heel veel plezier

Marion

Wat stoer, ik ga je ook volgen !

Paul Hoff

Ben benieuwd of je een Indiaan wordt. Houd me op de hoogte ..

Annemarie

Natuurlijk wil ik je volgen, ik ben veeeeels te nieuwsgierig?
Heel veel plezier en geniet met volle teugen van dit avontuur?

Lilian

Natuurlijk ga ik je volgen wil deze spannende tijd voor jou niet missen. Veel succes XXX

Cees

Tuurlijk wil ik je volgen met je avontuurlijke bezigheden in Guatemala.

Nicoline en Albert

Wij zijn nieuwsgierig naar je avonturen in Guatemala. Veel plezier en succes.

Christine Hooyenga

Hoi Noale,
Heel veel succes de komende tijd op je reis naar Guatemala. Het wordt vast een mooie ervaring!
Lijkt me leuk je te volgen.

Corrine Reijm

Wat leuk Noale. Ben benieuwd naar je verhalen en wens je een leerzame en vootal ook leuke tijd toe!

Annelies Koks

Wat een uitdaging!! Ik ga je zeker volgen. Heel veel succes en plezier de komende maanden.

Annelies van Ammerzoden

Ha Noale, ik ben een collega van jouw moeder en ga jou volgen op dit avontuur. Ik weet zeker dat het een heel goede stap is en wens je ontzettend veel succes en vooral plezier!

Anneke

Mijn allerliefste nicht laat ik niet in de kou staan. Tuurlijk volg ik je
ik vind het het hartstikke goed van je en stoer.
liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!