noale-gaat-op-reis.reismee.nl

Noale vliegt de wereld over

hola,

Na ruim 24 uur onderweg te zijn, kwam ik gister laat in de middag (lokale tijd) aan op mijn tijdelijke verblijf plaats. De vluchten gingen goed en ik heb zelfs een paar hazeslaapjes kunnen doen. Ik zat dicht naast de toilet en elke keer als iemand doortrok, schrok ik wakker en dacht dat het vliegtuig zou neerstorten... Maar verder was het een prima vlucht en ik ben blij dat ik weer veilig ben geland.

De vier uur durende bustocht van Guatemala naar Xela was ook een avontuur op zich. De 'luxe' bus was erg gammel en elke keer als hij optrok, klonk het alsof de motor eruit viel. Wanneer de bus werd geparkeerd, moest er eerst een man uitspringen om door een baksteen tegebruiken te voorkomen dat de bus achter- of vooruit zou rollen. Ik was ook erg blij met mijn reispilletje, want de chauffeur remde niet af voor alle tientalle scherpen bochten in de bergen. Uiteindelijk kon ik ondanks al het gehobbel toch in slaap komen tot ik werd opgeschrikt door een man die papayas en mangos verkocht in de bus. Het was een hele ervaring!

Mijn gastgezin (dat wil zeggen de moeder en twee zoons die ik tot nu toe heb ontmoet) is erg aardig en beleefd. En ik word goed gevoed kan kan ik jullie verzekeren. Gister avond ben ik om half tien als een blok in slaap gevallen en ook nu ben ik weer erg moe. Al dat Spaans is maar vermoeiend ;)
Daarom laat ik het nu even hierbij. Volgende keer als ik weer wat meer energie heb zal ik wat uitgebreider vertellen over het huis en de school! Voor nu weten jullie in iedergeval dat ik veilig ben aangekomen en vannochtend mijn ogen open deed in Guatemala :) :)

Hasta la proxima!

Reacties

Reacties

Annelies

Fijn dat alles goed gegaan is. Neem je tijd om te 'landen' hoor, het is een hele overgang! Ik kijk uit naar de eerste foto's van je nieuwe stek.

Marloes

Wat fijn dat je dr bent, wat een reis was het maar "you did it girl"

Lilian

Hoi Noale wat fijn dat je goed ben aan gekomen. En dat de reis redelijk is verlopen weer een hele ervaring rijker. Nu zorgen dat je goed uitgerust raakt. Dan kan je alles aan. Kijk uit naar je volgende verhaal. Xx

Evelyn

Heel fijn om te lezen dat je goed en veilig bent aangekomen bij je gastgezin.
Wat een avontuur zeg in de bus. Ha ha echt iets voor jou. Je blijft grenzen verleggen en uitdagingen aangaan....
Neem nu eerst je tijd om uit te rusten en alles en iedereen te leren kennen. De rest gaat vanzelf.
knuffel Mama

Theo van Duijl

Hoi Noale, ik ben een collega van je moeder. Wat een leuke onderneming! En je schrijft er heel leuk over, mijn complimenten hoor. Ik heb me voorgenomen je berichten regelmatig te lezen en er gezellig met Evelyn over te kletsen (in de pauzes natuurlijk want we werken hier heeeeeel hard ;-). Heel veel plezier met het opdoen van zoveel nieuwe ervaringen!
Groet van Theo

Anneke

Hay Noale
Geweldig, je bent nog niet eens op de plaats van bestemming en je kunt al bijna een boek schrijven over de dingen die je meegemaakt hebt.
kus

Nicoline

Wat heb je een leuke schrijfstijl!
Geniet van je verblijf daar, niemand neemt het later van je af. Het blijft een wereldervaring.

diana reijtenbagh

Wat leuk om zo met je mee te reizen ,en ja het is echt leuk om je verhalen te lezen .
Blijf schrijven please...?
groetjes Diana (Hema )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!